Wat te doen als u een klacht heeft over de praktijk?

Onze praktijk is aangesloten bij de Klachtenregeling van het Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie. Heeft u een klacht over uw behandeling of bent u ergens niet tevreden over, dan gaan we ervan uit dat u dat aan een van ons meldt.

U kunt ervan op aan, dat wij u klacht vertrouwelijk en zeer serieus zullen behandelen. Alleen in overleg met u kunnen we naar een passende oplossing zoeken. Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn met uw eigen fysiotherapeut dan is de andere fysiotherapeut in de praktijk bereid om zoveel mogelijk objectief te bemiddelen. Vraag daar gerust naar en blijf niet met uw klacht lopen. Bespreek het.

Heeft ook dat geen bevredigende oplossing opgeleverd, dan kunt u uw klacht indienen bij: Centraal Bureau Fysiotherapie, Klachtencommissie, Postbus 248, 3800 AE Amersfoort. Tel: 033-4672900.

In de praktijk ligt een folder ter inzage of kijk of voor uitgebreidere informatie: Kijk op www.defysiotherapeut.com onder de kop fysiotherapeut in het vak Kwaliteit en klachten.